Ofte stillede spørgsmål
Betalingsmetoder
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
Du kan betale med Mastercard, Visa, Maestro og Amex.
Forsendelsesomkostninger
Hvor meget koster forsendelsen?
Vi tager os af portoomkostningerne. Hver ordre bliver leveret 100%.
GRATIS til dit hjem. Der kræves ingen minimumsordre.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
På denne side kan du indtaste din e-mailadresse og dit ordrenummer for at spore din pakke.
Den forventede leveringstid er overskredet, hvor er min ordre?
I 99% af tilfældene bliver ordrerne leveret inden for den forventede leveringstid. Desværre sker det nogle gange, at leveringen af en ordre bliver forsinket.
Hvis leveringstiden er overskredet, anbefaler vi, at du venter en uge mere og følger Track&Trace-siden.
I dette tilfælde råder vi dig til stadig at vente og holde øje med Track&Trace-siden her.
Returnering og ombytning
Jeg vil gerne returnere en vare, hvad skal jeg gøre?
Hvis du af en eller anden grund er utilfreds, kan du returnere dine varer inden for 14 dage og få pengene tilbage.
Før du sender din retur, skal du kontakte os. Du vil derefter modtage instruktioner om, hvordan du returnerer varen/varerne. Bemærk venligst, at alle produkter skal returneres til vores lager i Sydøstasien (Filippinerne eller Kina) Bemærk: Alle returneringer er underlagt et 20% genopfyldningsgebyr (pr. vare).
Hvad er returpolitikken?
1. Vores returpolitik garanterer, at du kan returnere din ordre inden for 14 dage efter modtagelsen uden at give nogen grund.
2. Kunden er ansvarlig for alle returforsendelsesomkostninger.
3. Alle returneringer er underlagt et 20% genopfyldningsgebyr (pr. vare).
4. Produktet må ikke vise tegn på brug.
5. Produktet eller emballagen skal returneres i original stand.
6. Produktet skal være i en stand, så det kan videresælges.
7. Send den udfyldte returformular tilbage sammen med fakturaen.
8. Hvis formularen ikke er fuldt udfyldt, kan vi ikke behandle returanmodningen.
Hvor lang tid tager det at få mine penge tilbage?
En fuld tilbagebetaling vil blive udstedt til den oprindelige betalingsmetode, når vi har modtaget, inspiceret og bekræftet, at produkterne ikke har været åbnet. Alle kunder skal kontakte os efter at have returneret pakken og give os sporingsoplysninger, så vi kan behandle refusionen. Bemærk venligst: De fleste finansielle institutioner tager i gennemsnit 3-5 arbejdsdage om at behandle refusionen.
Fremragende!
Baseret på 1000+ anmeldelser
Har du det svært?
Vores kundeserviceteam vil gøre alt, hvad de kan, for at sikre, at du er tilfreds med dit køb. Hvis der opstår problemer, eller hvis du har brug for hjælp, er vi her for dig. Du kan kontakte os 24/7 på info@dennor.dk, og vi vil svare så hurtigt som muligt!
🕙 Mandag-fredag: 09:00 - 17:30
🕕 Lørdag-søndag: 09:00 - 16:30
📍 Klaregade 17, 5000 Odense
Gratis forsendelse!
Vi tilbyder gratis fragt på alle ordrer i hele Danmark.
Tilfredsheds garanti
Vi tilbyder en 14-dages pengene-tilbage-garanti.
24/7 kundeservice
Du kan kontakte os når som helst!
Sikre betalinger
Alle vores betalingsmetoder er trygge og sikre
Ofte stillede spørgsmål og svar
Din ordre vil blive afsendt fra vores lager samme dag, som ordren er afgivet inden kl. 23.00, og du vil modtage en sporingskode, som du kan bruge til at følge din ordre live 24/7. I dag tilbyder vi gratis forsendelse på alle ordrer inklusive Track&Trace.
Du kan spore din ordre 24/7 ved hjælp af det ordrenummer, du har modtaget via e-mail. Indtast ordrenummeret på vores Track&Trace-side for at tjekke status for din levering.
Dine oplysninger transmitteres via en sikker SSL-forbindelse og er derfor underlagt de nyeste sikkerhedsstandarder. Din sikkerhed er vores højeste prioritet!
Hvis du ikke kan finde et svar, kan du altid kontakte os via vores kontaktside.